Ruotsiin lähteminen
Olen oppinut paljon kieltä suomessa. En haluaisi lähteä täältä sittenkään. Edelleen maa on vieras ja julma.
Laiva lähtee sunnuntaina 29. päivä kohti Tukholmaan.
Minun on pakko mennä sinne, mutta lupaan tulla Suomeen takaisin ensi suvena.
Kiitos Kerttu ja Suomi!
Vastaus
Hei
Mukava kuulla, että olet oppinut suomenkieltä!
Ymmärrän hyvin, että lähteminen tuntuu vaikealta. Mutta onneksi voit tulla takaisin kesällä.
Voit lukea Vernerin selkosivuja ja lähettää minulle kysymyksiä myös Ruotsista.
Jos haluat, voit kirjoittaa kuulumisia Ruotsista myös kaikkien yhteiseen Blogataan yhdessä -blogiin: Blogataan yhdessä
Voit lähettää kirjoituksia sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.
Hyvää matkaa!