Yksin asuville rentoutusmenetelmä?
Auttaako lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla Mindfulness- rentoutus?
Vastaus
Hei
Netistä ja YouTubesta löytyy paljon erilaisia harjoituksia rentoutumiseen. Monia harjoituksia voi ladata myös omaan kännykkään.
Mindfulness-harjoituksia ja muita harjoituksia voi kokeilla kuka vain.
Mindfulness-harjoituksista on apua monille.
Jos harjoitukset tuntuvat vaikeilta, niitä voi tehdä yhdessä jonkun kanssa.
Rentoutusharjoituksia voi tehdä myös ryhmissä.
Oman paikkakunnan liikuntapaikoista kannattaa kysyä, järjestävätkö he rentoutusryhmiä.