Apu henkilökohtaisissa asioissa
Tarvitseeko kaikki kehitysvammaiset henkilökohtaisissa asioissa apua?
Vastaus
Hei
Ihan jokainen ihminen tarvitsee toisten ihmisten tukea ja apua. Kukaan ei pärjää yksin.
Jokainen tarvitsee omanlaistaan apua. Joku tarvitsee apua enemmän, joku toinen vähemmän.
Eri ihmiset tarvitsevat apua erilaisissa asioissa. Apua voi saada vaikka kotitöihin, laskujen maksamiseen ja ihmissuhteisiin.
Apua voi saada esimerkiksi kavereilta, perheenjäseniltä, naapureilta tai ohjaajilta.
On tärkeää saada tukea juuri niihin asioihin, joihin apua tarvitsee.