Olet tässä:
 

Epilepsiakohtauksen säikähtäminen

Pelkään, että säikäytin suomalaiset epilepsiakohtauksella.

Onnekseni avustaja näki, kun suustani tuli verta. Hän laittoi oman kätensä suuhuni, kunnes ambulanssi tuli.

Minua hävettää. Anteeksi.

Vastaus

Hei

Sinun ei tarvitse hävetä tai pyytää anteeksi.

Et ole tehnyt mitään väärää. Epilepsiakohtaus ei ole sinun syysi.

Joskus pelottavia asioita tapahtuu. Nekin kuuluvat elämään.

Onneksi avustaja oli paikalla ja auttoi sinua.

Tsemppiä!