Olet tässä:
 

Oikeasti ystävä

Minä kysyin eräältä ihmiseltä, että onko hän ystäväni ja hän sanoi, että hän on sitä. Mutta minusta tuntuu, että hän narrasi minua vain siksi, että en pahoittaisi mieltäni ja ehkä suuttuisi.

Mistä tiedän, että narrasiko hän vai oliko se totta, mitä hän kertoi?

Ystäväni on kiireinen, eikä hänellä ole aikaa minulle.

Vastaus

Hei

Joskus voi olla vaikea luottaa toisen ihmisen ystävyyteen.

Ystävyyttä on monenlaista. Toiset ystävät pitävät yhteyttä usein, toiset harvemmin. Ystävää ei kannata painostaa pitämään yhteyttä enempää.

Jos ystävyyssuhteessa jokin asia painaa mieltä, siitä kannattaa jutella.

Hyvä, että kysyit ystävyydestä suoraan ystävältäsi. Voi myös kertoa hänelle, että sinun on vaikea luottaa siihen, että hän on todella ystäväsi.

Tsemppiä!