Laskinko oikein suihkussa?
Laskin suihkussa päässälaskuna 99×9. Onko vastaus 891?
Voiko meille kehitysvamman saaneille saada kertolaskuja, jos on suuri tarve toistaa päässälaskuna kertolaskuja?
Vastaus
Hei
Laskit oikein. 99 x 9 on 891.
Esimerkiksi netissä on paljon erilaisia kertolaskutehtäviä ja -pelejä.
Myös kännykkään voi ladata kertolaskupelejä. Löydät kännykkäpelejä kännykkäsi sovelluskaupasta. Osa peleistä on ilmaisia, osa maksullisia.