Päikky eli päiväkoti
Voiko päikky tarkoittaa päiväkotia?
Vastaus
Hei
Kyllä päikky voi tarkoittaa myös päiväkotia.
Kiitos hyvästä lisäyksestä!
Päikky voi siis tarkoittaa ainakin päiväunia, päivätoimintaa ja päiväkotia.
Voiko päikky tarkoittaa päiväkotia?
Vastaus
Hei
Kyllä päikky voi tarkoittaa myös päiväkotia.
Kiitos hyvästä lisäyksestä!
Päikky voi siis tarkoittaa ainakin päiväunia, päivätoimintaa ja päiväkotia.