Olet tässä:
 

Pupuni on kuollut

Mun pupu kuoli eilen ja mulla on kova ikävä sitä. Mutta mun veli nauraa vaan, kun itken pupun takia.

Se oli ruskea, jolla oli luppakorvat.

Äiti sanoi, että se oli vanha. Mutta se ei ollut edes vielä 10 vuotta, eikä ihminen ole vanha, kun on 10.

Miksi äiti valehtelee?

Vastaus

Hei

Olen pahoillani pupusi kuolemasta.

Ymmärrän hyvin, että sinulla on kova ikävä ja olet surullinen.

On hyvä, että kerrot surustasi ja itket. Se helpottaa oloa.

Lemmikkipuput eli kanit elävät yleensä 5-8-vuotiaiksi. Ne eivät elä yhtä vanhoiksi kuin ihmiset.

Äitisi tarkoitti, että pupusi oli vanha pupuksi. Hän ei siis valehdellut.

Voimia suruun!