Vakuutusyhtiö
Hei
Minulle soitti puhelimella joku vakuutusyhtiö.
Mikä on vakuutusyhtiö?
Vastaus
Hei
Vakuutusyhtiö on yritys, joka myy vakuutuksia. Vakuutus on rahallinen turva yllättävien tilanteiden varalle.
Hei
Minulle soitti puhelimella joku vakuutusyhtiö.
Mikä on vakuutusyhtiö?
Vastaus
Hei
Vakuutusyhtiö on yritys, joka myy vakuutuksia. Vakuutus on rahallinen turva yllättävien tilanteiden varalle.