Kipeä
Hei
Minulla on nuha, yskä, korvat tukossa ja pää kipeä.
Vastaus
Hei
Voi kurja, että olet kipeä!
Nyt onkin paljon flunssaa liikeellä.
Minäkin olin flunssassa kaksi viikkoa sitten.
Tsemppiä ja pikaista paranemista!
Hei
Minulla on nuha, yskä, korvat tukossa ja pää kipeä.
Vastaus
Hei
Voi kurja, että olet kipeä!
Nyt onkin paljon flunssaa liikeellä.
Minäkin olin flunssassa kaksi viikkoa sitten.
Tsemppiä ja pikaista paranemista!