Olet tässä:
 

Tietoa opiskelusta

Moi Kerttu.

Vernerin sivuilla kerrotaan opiskelusta ja ammateista. Voisitteko päivittää niitä tietoja? Esimerkiksi Bovalius on nykyään Spesia.

Voisitteko myös kertoa enemmän eri ammateista?

Esimerkiksi kampaajan ja kellosepän ammatit voisivat olla mielenkiintoisia. Mitä kirjanpitäjä ja pastori tekevät töissä?

Toivottavasti tämä ehdotus kelpaa.

Vastaus

Hei

Kiitos hyvästä ehdotuksesta!

Päivitimme sivuja heti. Ja jatkamme päivitystä kevään aikana.

Olisi kiva kuulla teidän omia kokemuksia opiskelusta.

Jos haluat kertoa omista opinnoista Vernerin sivuilla, lähetä meille sähköposti osoitteeseen verneri(at)kvl.fi. Otamme sinuun yhteyttä.