Special Olympics -toiminta
Olen itse ollut tässä toiminnassa mukana jo ennen vuotta 1995. Eli pidempään kuin Tanja. Tunnen myös Tanjan. Ollaan oltu moneen kertaan samalla leirillä.
Vastaus
Hei
Onpa kiva kuulla, että olet ollut Special Olympics -toiminnassa mukana pitkään.
Haluaisitko kertoa kokemuksistasi Vernerin Blogataan yhdessä -blogissa?
Blogataan yhdessä -blogiin voivat kirjoittaa kaikki Vernerin lukijat.
Olisi kiva lukea lisää kokemuksistasi.
Esimerkiksi:
- Miten aloitit Special Olympics -toiminnan?
- Mitä lajeja harrastat?
- Millaista toiminta on?