Olet tässä:
 

Kertun loma

No miten Kertun loma meni? Varmaankin hyvin, tiedonjyvin.

Vastaus

Olipas hauska ja runollinen kysymys.

Kiitos, lomani meni tosiaan hyvin.

Nyt on mukava olla taas töissä ja vastailla kysymyksiinne.

Kysymyksiä onkin tullut lomani aikana paljon. Kiitos!

Vastailen kysymyksiin mahdollisimman nopeasti.

Laittakaa myös uusia kysymyksiä tulemaan.

Mukavaa elokuuta kaikille!