Kertusta seuraa
Voisitko Kerttu olla ystäväni? Minulla ei ole kavereita.
Vastaus:
Hei
Sinä ja kaikki muut kysyjät olette minulle tärkeitä. Minulle on tärkeä kuulla, mitä teille kuuluu. Minulle on tärkeää, että saan vastata kysymyksiinne.
Kurja kuulla, että sinulla ei ole kavereita. Et ole ainoa, joka on yksinäinen. Yksinäisyys on yleistä.
Yksinäisyydestä kannattaa jutella muiden kanssa, koska yksinäisyyteen saa apua.
Seuraavilla Vernerin sivuilla on vinkkejä kavereiden löytämiseen: