Kesä tulee

Kesä tulee. Luonto alkaa jo viheriöidä. Puitten lehdet kasvaa, porukat pääsee uimaan järvien rantaan. Mitä mieltä Kerttu on kesästä?

Vastaus:

Minusta on ihanaa, että tulee kesä. Pidän kesäisestä luonnosta ja uimisesta järvessä.

Kesä tulee

Kävelyä, simaa, räiskäleitä. Siinäpä se wappukin meni, on jo kewään vuoro, kesän vuoro, lauloi luonnon sekakuoro. Vai mitä tuumii Kerttu?

Vastaus:

Olipa siinä hauska runo. Minä olen samaa mieltä. Nyt on jo toukokuu, joten kesä tulee pian.