Kesän kuulumiset

Hei Kerttu

Miten sinun kesä on mennyt?

Minun kesä on mennyt hyvin ja olen ollut mukana asumisen yhteisön ryhmissä. Käytiin kerran uimassakin. Oli kiva uida ja leikkiä hiekkaleikkejä.

Kesä on muutenkin ollut ihanaa aikaa.

Vastaus

Hei

Kiitos kysymästä! Kesä on mennyt mukavasti.

Minäkin olen käynyt uimassa. Ja kävelyillä luonnossa.

Osallistuitko jo Vernerin Ilo-kuvakilpailuun?

Kilpailuun voi lähettää kuvan vaikkapa asiasta, joka on ilahduttanut sinua kesällä.

Pääset kilpailun sivulle tästä linkistä