Kiitollinen
Iso kiitos Sinulle Kerttu hyvistä vastauksista, ne lohduttavat ja antavat toivoa. On ihana asia, että olet olemassa. Teet hyvin tärkeää työtä.
Vastaus
Hei
Kiitos paljon palautteestasi. Siitä tuli todella hyvä mieli.
Saan vastaamiseen apua Kehitysvammaliiton työntekijöiltä. Välitän kiitoksesi myös heille.
Kysymykset ja niihin vastaaminen on meille tärkeää. On ihana kuulla, että vastauksista on apua.