Kiusaamisesta puhuminen aikuiselle

Miksi mun aikuiselle pitää puhua siitä, kun mun mies on painostanut? Mä olen aikuinen.

Vastaus

Hei

Saan kysymykset nimettöminä. En tiedä, kuka kysymyksen kysyy. En tiedä, onko kysyjä esimerkiksi nuori vai aikuinen.

Kiusaamisesta ja painostamisesta pitää aina kertoa luotettavalle ihmiselle. Myös aikuisen pitää pyytää kiusaamiseen tai painostamiseen apua toiselta aikuiselta.

Voit puhua asiasta esimerkiksi ohjaajalle, opettajalle tai läheiselle ihmisille.

Kiusaamisen kanssa ei kannata jäädä yksin. Kiusaamiseen saa apua.

Lue myös: Puutu kiusaamiseen