Olet tässä:
 

Kiusatulle

Minuakin on kiusattu koulussa ja sama meininki jatkuu asuinpaikassani. Ymmärrän sinua ystävä. Ei se mukavaa ole, mutta koetetaan kestää.

Hyvää syksyn jatkoa sinulle!

Vastaus

Hei

Kiitos tsempistä kiusatulle!

Kurja kuulla, että sinuakin kiusataan.

Kokemuksien vaihtaminen ja toisten tukeminen on tärkeää.

Voitte keskustella kiusaamisesta Minun mielestäni -palstalla.

Palstalla voi kertoa omista kokemuksista ja kysyä muiden kokemuksista.

Pääsette Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä