Olet tässä:
 

Korona: En jaksa tätä enää

Moi Kerttu

Mä en jaksa tätä koronatilannetta enää. Mulla on jo mitta täynnä. Mulla menee hermot tähän. Loppuisi tämä korona jo.

En mä pelkää koronaa. Mua vaan suututtaa.

Vastaus

Hei

Ymmärrän hyvin.

Koronatilanne on tosiaan kestänyt jo pitkään. Olemme varmasti kaikki väsyneitä ja turhautuneita tilanteeseen.

Koronasta leviää nyt muunnos, joka tarttuu todella helposti. Siksi sairastuneita on paljon ja hallitus joutui lisäämään rajoituksia.

Onneksi suurin osa sairastaa koronataudin nyt lievänä. Ja asiantuntijoiden mukaan tilanne helpottaa viimeistään keväällä.

Kun minulla on paha olla, yritän tehdä asioita, jotka helpottavat oloani:

  • Käyn kävelyllä luonnossa
  • Juttelen tunteistani
  • Syön jotain hyvää
  • Katson elokuvia, joista pidän
  • Luen hyvää kirjaa tai lehtiä
  • Pelaan pelejä
  • Otan valokuvia
  • Piirrän tai väritän kuvia

Mikä helpottaisi sinun oloasi? Mitä tykkäät tehdä? Kenen kanssa voisit jutella?

Tsemppiä!