Koronamusa
Sattuiko Kerttu kuulemaan netistä koronaesityksen? Hauskat sanat siinä oli. Ne mielestäni pitää paikkansa.
Vastaus:
Hei
En valitettavasti kuullut koronaesitystä?
Mistä esityksen sanat kertoivat?
Sattuiko Kerttu kuulemaan netistä koronaesityksen? Hauskat sanat siinä oli. Ne mielestäni pitää paikkansa.
Vastaus:
Hei
En valitettavasti kuullut koronaesitystä?
Mistä esityksen sanat kertoivat?