Koronavirus: asuntola nauraa
Hei
Miksi minulle nauretaan, kun sanon että koronavirus on olemassa.? Minun asuntolani sanoo minulle, että minä olen keksinyt sen asian omasta päästä.
Vastaus:
Hei
Kyllä koronavirus on olemassa.
Valitettavasti en osaa vastata, miksi joku väittää, että olet keksinyt asian. Ehkä hänen on vaikea ymmärtää asiaa?
Tuntuu varmasti kurjalta, jos ei uskota. Voisit kuitenkin yrittää olla välittämättä asiasta. Sinä itse tiedät, että koronavirus on olemassa.
Jos haluat jutella koronaviruksesta ja omista tunteistasi, soita Kehitysvammaliiton tukipuhelimeen. Puhelimeen vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä.
Puhelin on avoinna arkipäivisin (maanantai-perjantai) kello 12-16.
Kehitysvammaliiton tukipuhelimen numero on 09 348 09 348.
Tsemppiä!