Koronavirus: Mitä mieltä koronasta?

Mitä mieltä Kerttu on koronasta?

Kansalaisopisto joutui juuri koronan takia perumaan tämän kevään kurssit.

Ikävää vai mitä?

Vastaus:

Hei

Onpa kurjaa, että kansalaisopiston kurssit peruttiin.

Koronavirus on aiheuttanut paljon huolta ja harmia ihmisille.

Onneksi rokotukset koronavirusta vastaan ovat alkaneet! Olen siitä iloinen.

Rokote suojaa koronaviruksen aiheuttamalta taudilta. Kun riittävän moni ottaa rokotuksen, koronavirus ei enää leviä.

Suomi rokottaa ilmaiseksi kaikki halukkaat.

Lue lisää koronasta selkokielellä