Kuin 4-vuotias
Olen 11-vuotias tyttö ja haluan olla 4-vuotias pikkutyttö. Ottaisiko ne takasin minut tarhaan? Siellä voisin sitten leikkiä toisten lasten kanssa ja olla 4-vuotias tyttö.
Vastaus
Hei
Valitettavasti et voi enää mennä tarhaan. Tarha on tarkoitettu lapsille, jotka eivät vielä käy koulua. Kaikki yli 7-vuotiaat käyvät koulua.
Mutta voit leikkiä kavereiden kanssa vaikkapa kotona. Ja koulussakin on hetkiä, kun voit leikkiä kanssa.