Kysy rakkaudesta ja ihastumisesta

Osallistu Puhutaan rakkaudesta -lähetykseen Instagramissa perjantaina 20. marraskuuta kello 13.

Luemme lähetyksessä ajatuksia rakkaudesta ja vastaamme kysymyksiin. Laulamme yhdessä rakkauslauluja.

Lähetä kysymyksiä rakkaudesta, ihastumisesta tai ihmissuhteista etukäteen minulle tai sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Kysymyksiin vastaa Jenni Sipilä Verneri.netistä. Mukana keskustelemassa ja laulattamassa Rinnekodin livelähetyksistä tuttu Matleena Myllyrinne.

Näin pääset seuraamaan lähetystä:

  • Seuraa Verneri.netiä ja Rinnekotia Instagramissa.
  • Avaa Instagram-sivusi ennen lähetyksen alkamista.
  • Kun lähetys alkaa, Verneri.netin ja Rinnekodin profiilikuvat hehkuvat punaisina Instagram-kotisivusi yläreunassa. Paina jompaakumpaa.
  • Muista pyytää apua, jos sitä tarvitset.

Voit seurata lähetystä myös netin kautta.

Pääset Instagramin nettisivulle tästä linkistä (www.instagram.com)

Lue selkokieliset ohjeet Instagramiin