Olet tässä:
 

Laskinko oikein suihkussa?

Laskin suihkussa päässälaskuna 99×9. Onko vastaus 891?

Voiko meille kehitysvamman saaneille saada kertolaskuja, jos on suuri tarve toistaa päässälaskuna kertolaskuja?

Vastaus

Hei

Laskit oikein. 99 x 9 on 891.

Esimerkiksi netissä on paljon erilaisia kertolaskutehtäviä ja -pelejä.

Myös kännykkään voi ladata kertolaskupelejä. Löydät kännykkäpelejä kännykkäsi sovelluskaupasta. Osa peleistä on ilmaisia, osa maksullisia.