Lompakko hukassa
Moi Kerttu
Mun lompakko meni eilen hukkaan ja me yritettiin etsiä sitä eilen mun tyttöystävän kanssa, mutta ei löytynyt. Ja tänään me soitettiin mun ohjaajalle, eikä löytynyt.
Ohjaaja sanoi, että mun pitää soittaa huomenna löytötavaratoimistoon. Ehkä se lompakko löytyy sieltä.
Mitä sä sanot Kerttu?
Vastaus
Onpa harmi, että lompakkosi hukkui. Sellaista sattuu meille kaikille.
Hyvä, kun etsitte sitä. Ja hyvä, kun soitit ohjaajalle.
Kyllä sinun kannattaa soittaa löytötavaratoimistoon. Lompakko voi tosiaan löytyä sieltä.
Missä olit sinä päivänä, kun lompakko hukkui? Oletko etsinyt lompakkoa niistä paikoista? Oletko kysynyt niistä paikoista, onko joku muu löytänyt lompakon?
Tsemppiä! Toivottavasti lompakko löytyy pian.