Lukijat ja Verkko-Kerttu
Hei
Miksi minun asuntolani ohjaajat ovat ilkeitä minulle?
He sanovat, että kaikki nämä kysymykset ja vastaukset ovat typeriä.
Ovatko nämä kysymykset ja vastaukset sitten totta?
Minun asuntolan ohjaajat sanovat, että nämä asiat eivät ole totta.
Vastaus
Hei
Kyllä nämä kysymykset ja vastaukset ovat totta.
En osaa sanoa, miksi ohjaajat sanovat muuta.
Oletko kysynyt asiaa ohjaajilta?
Oletko jutellut asiasta ohjaajien esimiehen eli asuntolan pomon kanssa?