Mielimusiikki

Millaista musiikkia Kerttu kuuntelee? Mitä mieltä olet Nirvanasta? Aivan upea bändi! Harmittaa kyllä, kun Kurt kuoli. Oli liian nuori.

Vastaus:

Pidän nykyisin monenlaisesta musiikista. Kuuntelen paljon radiota. Eniten makuuni on hieman vanhempi musiikki, ja erityisesti nautin kotimaisista esiintyjistä.

Olet oikeassa. Nirvana oli hieno yhtye, vaikken itseäni fanina pidäkään. On sääli, että Kurt Cobain kuoli niin nuorena.