Miksi en ymmärrä?

Itse olen saanut myöhemmin MBD-oireyhtymän tilalle diagnoosin lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD/ADD.

Miksi en ymmärrä muita lievästi älyllisesti kehitysvammaisia?

Voiko kehitysvamman saaneet osata ratkoa Rubikin kuution?

Vastaus

Hei

Kyllä Rubikin kuution voi oppia ratkomaan. Se vaatii harjoittelua.

Muita ihmisiä voi myös oppia ymmärtämään. Sekin vaatii opettelua ja harjoittelua.

Haluaisitko oppia ymmärtämään muita paremmin? Keneltä voisit pyytää tukea opetteluun?