Minä olen huonossa kunnossa
Miten saan ihmiset uskomaan, että olen henkisesti huonossa kunnossa, kun muut sanovat minun voivan ihan hyvin?
Kukaan ei kuuntele minua, eikä ota todesta.
Vastaus:
Hei
Ikävä kuulla, että olet huonossa kunnossa.
Tuntuu varmasti pahalta, jos kukaan ei kuuntele tai ota todesta.
Saatko apua tai hoitoa huonoon oloosi?
Jos et saa apua huonoon oloosi, voit ottaa yhteyttä omaan terveyskeskukseesi.
Mietin myös, onko tärkeää saada muut uskomaan, että olet huonossa kunnossa?
Mihin se vaikuttaa, että toiset eivät usko? Mitä jos et enää kerro näille henkilöille huonosta olostasi?
Tärkeintä on, että tiedät itse, miltä sinusta tuntuu. Ja että saat apua tai hoitoa vointiisi.