Minä olen toisia kiusaava mies
Miksi sitä ei ihmiset ymmärrä, että minä en toisia lopeta kiusaamasta koskaan?
Vastaus
Kysyt usein kiusaamisesta.
Olen vastannut, että kiusaaminen on väärin muita kohtaan. Kiusaaminen on haitallista myös sinulle itsellesi.
Olisi mukava kuulla, mitä muuta tykkäät tehdä?
Pidätkö esimerkiksi elokuvista, musiikista, pelaamisesta tai ulkoilusta?
Kun sinun tekee mieli kiusata, voisitko tehdä jotain muuta, jotain mistä pidät?
Kun minulla on paha olo, lähden ulos. Nyt kun on kevät, katselen ulkona kukkia ja lintuja. Kun keskityn luontoon, minulle tulee parempi olo.
Haluaisitko sinä kokeilla samaa?
Voit vaikka laskea, kuinka monta lintua näet. Tai kuinka monta erilaista kukkaa löydät.
Toivon, että luonto helpottaa sinunkin oloasi.