Minulla on ahdistusta

Minulla on joka päivä ahdistava olo. Lääkkeet eivät auta siihen kunnolla ja kun yritän puhua ohjaajien kanssa, niin he sanovat, että eivät voi auttaa minua.

Sairaalaan tai lääkärille ei kuuleman mukaan pääse, eikä uusia lääkkeitä voi saada.

Onko minun kärsittävä yksin ahdistuksesta, jos mistään ei saa apua? Tänäänkin on ollut melkein koko ajan ahdistunut olo!

Vastaus

Hei

Hyvä että olet yrittänyt puhua ahdistuksesta ohjaajien kanssa. Vaikeiden tunteiden kanssa ei pidä jäädä yksin.

Onko sinulla muita luotettavia ihmisiä, joiden kanssa voisit jutella?

Entä miksi et pääse lääkäriin?

Voisit soittaa vaikkapa MIELI ry:n kriisipuhelimeen. Kerro heille ahdistuksesta.

Kriisipuhelimen numero on 09 2525 0111.

Kriisipuhelimesta saat keskusteluapua.

Voit soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti.

Puhelin on auki joka päivä ympäri vuorokauden.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.

Lue myös Puhu huolista ja peloista