Mistä löydän itselle ystävän ja kaverin?

Olen laittanut Facebook-ilmoituksia, mutta kukaan ei halua olla mulle se oikea ystävä tai kaveri. Ei ole oikein mun mielestä. Masentaa ja ahdistaa. Väsyttää jo tämä etsiminen ja muutenkin tunteet tulee jo pintaan.

Minä itse olen biseksuaali ja haluan bi-tytön (ystävä tai kaveritytön). Mutta tykkään enemmän pojista.

Vastaus

Hei

Yksinäisyys sattuu ja aiheuttaa pahaa oloa.

Voisit soittaa Kehitysvammaliiton puhelimeen. Puhelimeen vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä. Voit jutella hänelle luottamuksella.

Pahan olon kanssa ei kannata jäädä yksin. Puhuminen helpottaa oloa. Ja yksinäisyyteen saa apua.

Kehitysvammaliiton puhelin on auki maanantaisin kello 15-17 ja torstaisin kello 10-12.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.

Kehitysvammaliiton numero on 09 348 09 348.

Lue myös: Puhutaan yksinäisyydestä