Miten pääsen Kertuksi?
Olen seurannut Kertun työtä ja olen kysellyt avustajaltani, miten voisin olla kuten Kerttu. Hän ei osannut vastata, miten pääsisin samaan työhön Kertuksi auttamaan muita kehitysvammaisia.
Vastaus
Hei
Onpa mukava kuulla, että Kertun työ on sinusta tärkeää. Hienoa, että haluat tukea muita.
Verkko-Kertun neuvonta on osa Kehitysvammaliiton toimintaa. Tällä hetkellä Kehitysvammaliitossa ei ole avoimia työpaikkoja. Kehitysvammaliitto ilmoittaa avoimista työpaikoista verkkosivuillaan. Seuraa siis Kehitysvammaliiton verkkosivuja.
Oletko jo mukana Me itse -yhdistyksessä? Se on kehitysvammaisten ihmisten perustama yhdistys.
Se puolustaa kehitysvammaisten ihmisoikeuksia.
Me itse -yhdistyksessä voit tukea muita kehitysvammaisia ihmisiä ja vaikuttaa asioihin.
Pääset Me itse -yhdistyksen sivuille tästä linkistä (tukiliitto.fi)