Miten pääsen Kertuksi?

Olen seurannut Kertun työtä ja olen kysellyt avustajaltani, miten voisin olla kuten Kerttu. Hän ei osannut vastata, miten pääsisin samaan työhön Kertuksi auttamaan muita kehitysvammaisia.

Vastaus:

Hei

Onpa mukava kuulla, että Kertun työ on sinusta tärkeää. Hienoa, että haluat tukea muita.

Verkko-Kertun neuvonta on osa Kehitysvammaliiton toimintaa. Tällä hetkellä Kehitysvammaliitossa ei ole avoimia työpaikkoja. Kehitysvammaliitto ilmoittaa avoimista työpaikoista verkkosivuillaan. Seuraa siis Kehitysvammaliiton verkkosivuja.

Oletko jo mukana Me itse -yhdistyksessä? Se on kehitysvammaisten ihmisten perustama yhdistys.
Se puolustaa kehitysvammaisten ihmisoikeuksia.

Me itse -yhdistyksessä voit tukea muita kehitysvammaisia ihmisiä ja vaikuttaa asioihin.

Pääset Me itse -yhdistyksen sivuille tästä linkistä (tukiliitto.fi)