Mukava tyttö hakusessa
Hei! Mistä löytäisin itselleni mukavan, hellän ja rakastavaisen naisystävän? Missään lavatansseissa en käy, kun en osaa tanssia. Olisiko antaa vinkkejä?
Vastaus:
Kumppanin löytyminen on usein tuurista kiinni. Tärkeintä on, että tapaat uusia ihmisiä. Käytkö sinä usein erilaisissa tilaisuuksissa? Harrastatko jotain, missä tapaat toisia ihmisiä?
Et tanssi lavatansseja, mutta tykkäätkö käydä discossa? Oletko kuullut Villiklubista? Se on aikuisten kehitysvammaisten kohtaamispaikka, jossa voi tutustua uusiin ihmisiin. Villiklubeja järjestetään Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Seinäjoella. Voit lukea jutun Villiklubista tästä linkistä (www.verneri.net/selko).
Onko Vernerin kirjeenvaihtopalsta sinulle tuttu? Siellä on tälläkin hetkellä useita ilmoituksia. Voit lukea ilmoituksia ja jos löydät sinua kiinnostavan henkilön, lähetä hänelle viesti tai kirje. Voit myös lähettää itse oman ilmoituksen. Pääset kirjeenvaihtopalstalle tästä linkistä (www.verneri.net/selko).
Tsemppiä sinulle mukavan, hellän ja rakastavaisen naisystävän etsimiseen! Ja oikein hyvää kesää samalla!