Olet tässä:
 

Musiikin kuuntelu asuntolassa

Miksi hoitajat komentavat minua asuntolassa?

Minä saan tehdä mitä haluan, koska asuntola on minun koti. Minä esimerkiksi kuuntelen musiikkia kovaa aikaisin aamulla, koska herään aikaisin.

Hoitajat yrittävät kieltää ja sanovat, että muut asukkaat nukkuvat vielä. Minä saan kuunnella musiikkia kovaa omassa kodissa. Miksi hoitajat komentavat?

Vastaus

Hei

Ymmärrän hyvin, että haluat kuunnella musiikkia omassa kodissasi. Jos haluat kuunnella musiikkia aikaisin aamulla, voit käyttää kuulokkeita.

Hoitajat kieltävät musiikin kuuntelun kovalla, koska se häiritsee muita asukkaita.

Vaikka asuntola on sinun oma kotisi, et saa tehdä siellä asioita, jotka häiritsevät muita asukkaita. Minäkään en saa kuunnella kodissani musiikkia kovaa aikaisin aamulla, koska se häiritsisi naapureita.

Kaikissa taloissa on säännöt, joita asukkaiden pitää noudattaa.