Musiikki
Hei kaikille, onko kukaan teistä kuullut D White -nimistä laulajaa? Hän on minun lempilaulajani. Mukavaa Italodisco-tyylistä musaa.
Mukavaa syksyä kaikille.
Vastaus
Hei
Minä en ole kuullut D White -nimistä laulajaa.
Mutta lähetin tämän kysymyksen myös Minun mielestäni -palstalle. Siellä Vernerin lukijat voivat vastata kysymykseesi.
Käykääs kaikki vastaamassa!
Voitte lähettää palstalle myös omia kysymyksiänne.
Pääsette Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä: Minun mielestäni
Mukavaa syksyä!