Nukkekoti

Ostin omilla rahoillani söpön nukkekodin ja sinne kalusteita ja pieniä ihmishahmoja!

Ja minulla oli ennestään pieniä koiria ja kissoja, jotka sopivat hyvin lemmikeiksi.

On ihanaa asetella kaikkia minijuttuja eri lailla pikku taloon!

Omassa kotona minulla on vain yksi huone, joten on kivaa, kun on leikkikoti, jossa on monta huonetta.

Onko Kertulla ikinä ollut nukkekotia ja tykkäsitkö, jos oli?

Vastaus

Hei

Kylläpä kuulostaa mukavalta!

Olipa kiva, että ostit nukkekodin.

Minullakin on ollut nukkekoti. Tykkäsin siitä kovasti.

Minulla oli pieniä vauvanukkeja ja itse tehtyjä nuken vaatteita. Nukkekodissa oli myös pieniä huonekaluja.