Ohjaajilta kysyminen

Hei

Miksi sinä aina sanot minulle, että kysy ohjaajalta, vaikka se asia ei kuulu ohjaajille lainkaan? Ja jos heille sanoo jotain asiasta, niin he sanovat minulle, että kyllä se asia kuuluu heille, vaikka se asia ei kuulu heille.

Eli parempi puhua äidin kanssa?

Vastaa:

Hei

Saan paljon kysymyksiä, jotka liittyvät suoraan ohjaajiin. Usein kysymykset liittyvät esimerkiksi ohjaajien puheisiin.

Pystyn harvoin vastaamaan ohjaajien puolesta, miksi he ovat sanoneet niin kuin ovat. En ole ollut itse tilanteessa paikalla. En tiedä asiasta tarpeeksi, että osaisin vastata.

Jos minulla on asiasta tietoa, kerron sen.

Lisäksi neuvon kysymään asiasta suoraan ohjaajilta. Asiat selviävät yleensä parhaiten puhumalla.

Ohjaajille kannattaa kertoa omista ajatuksista, tunteista ja toiveista. Lisäksi on tärkeää kuunnella rauhassa, mitä sanottavaa ohjaajilla on.

Myös perheenjäsenien kanssa kannattaa jutella.