Olenko huononäköinen?
Kun mulla on rillit?
Vastaus:
Usein ihmisillä, jotka käyttävät laseja, on näkö huonontunut. Se ei välttämättä tarkoita, että on huononäköinen. Se tarkoittaa sitä, että näkee paremmin lasien avulla.
Kun mulla on rillit?
Vastaus:
Usein ihmisillä, jotka käyttävät laseja, on näkö huonontunut. Se ei välttämättä tarkoita, että on huononäköinen. Se tarkoittaa sitä, että näkee paremmin lasien avulla.