Onko Verkko-Kertun vastauksista ollut sinulle apua?

Hei

Onko Verkko-Kertun vastauksista ollut sinulle apua? Millaista apua vastauksista on ollut? Oletko saanut vastauksen kysymykseesi?

Voit lähettää vastauksesi Verkko-Kertun kysymyslomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Kiitos avustasi, vastauksesi on meille tärkeä!

Onko Verkko-Kertun vastauksista ollut sinulle apua?

Hei!

Onko Verkko-Kertun vastauksista ollut sinulle apua?

Millaista apua Verkko-Kertun vastauksista on sinulle ollut?

Lähetä vastauksesi Verkko-Kertun kysymyslomakkeella. Pääset lomakkeelle tästä linkistä: Kysy Kertulta.

Voit lähettää vastauksen myös Vernerin sähköpostiosoitteeseen: verneri(at)kvl.fi.

Vastauksesi on meille tärkeä!

Käytämme vastauksia palvelumme kehittämiseen.

Kiitos avustasi!

Onko Verkko-Kertun vastauksista ollut sinulle apua?

Hei!

Onko Verkko-Kertun vastauksista ollut sinulle apua?

Millaista apua Verkko-Kertun vastauksista on sinulle ollut?

Lähetä vastauksesi Verkko-Kertun kysymyslomakkeella. Pääset lomakkeelle tästä linkistä: Kysy Kertulta.

Voit lähettää vastauksen myös Vernerin sähköpostiosoitteeseen: verneri(at)kvl.fi.

Vastauksesi on meille tärkeä!

Käytämme vastauksia palvelumme kehittämiseen.

Kiitos avustasi!