Paha olo ja ikävä
Miksi on paha olla nyt Suomessa?
Kaikki on hyvin ja saan ajaa autoa. Osaan suomea jo paljon. Ja muut puhuvat myös ruotsia Suomessa.
En saa lähteä kotiin. Ikävä on valtava, miksi?
Vastaus
Hei
En valitettavasti tiedä, miksi sinun on paha olla Suomessa.
Voiko paha olo johtua koti-ikävästä?
Oletko jutella pahasta olosta ja ikävästä jonkun kanssa? Juttelu voi helpottaa oloa.
Millaisia asioita ikävöit Ruotsissa? Kaipaatko Suomeen jotain uutta? Mitä se voisi olla?
Suosittelen juttelemaan asiasta jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka kuuntelee sinua.