Palkkatyön saaminen
Hei
Olen yrittänyt etsiä työpaikkaa, mutta minua ei voi ottaa töihin ollenkaan. Olen hakenut, mutta en ole saanut.
Miten voin saada työpaikan?
Se ahdistaa minua ja pelkään, että saan häädön asunnosta.
Vastaus
Hei
Palkkatyön saaminen voi olla vaikeaa. Moni ihminen etsii nyt töitä.
Vernerin sivuilla on ohjeita palkkatyön hakemiseen: Vinkit työnhakuun
Kerroit, että tilanne ahdistaa sinua ja pelkäät häätöä. On tärkeää, että pyydät tilanteeseen apua.
Voit pyytää apua esimerkiksi sosiaalityöntekijältä tai läheiseltä ihmiseltä.
On tärkeää, ettet jää asian kanssa yksin.