Parempaa ruokaa asuntolassa
Miten saan hoitajat tekemään minulle parempaa ruokaa asuntolassa?
Minä tarvitsen parempaa ruokaa kuin muut asukkaat. Sellaista kuin pizza, hampurilaiset, makkara ja liha pitää olla paljon minulle.
Miksi hoitajat eivät tottele minua ja tee minulle parempaa ruokaa?
Vastaus
Hei
Hoitajat eivät voi tehdä sinulle omia ruokia asuntolassa. Se ei kuulu heidän työhönsä.
Voisitko ostaa asuntolan ruuan lisäksi esimerkiksi välipalaa kaupasta?
Pizzaa, hampurilaisia, makkaraa ja lihaa ei kannata syödä kovin usein. Ne ovat epäterveellisiä.