Olet tässä:
 

Pelottava video YouTubessa

Näin YouTubessa pelottavan videon. Internetissä lukee, että se ei ehkä ole aito video, kun etsin videota tietoa. Kuitenkin se video pelottaa nyt minua. Miten pääsen pelosta yli, kun en

uskalla kertoa kenellekään tästä pelosta tai siitä videosta?

Kuuntelen pelottavistakin aiheista videoita YouTubesta, vaikka sitten pelottaa, mutta en voi olla kuuntelematta niitä.

Vastaus

Hei

Muokkasin kysymystäsi hieman, koska kerroit siinä henkilökohtaisia asioita.

Kerroit, että olet saanut apua mielenterveyden ongelmiin.

Kenen kanssa yleensä juttelet mielenterveyteen liittyvistä asioista? Voisitko jutella saman henkilön kanssa nyt?

On tärkeää, että saat jutella luotettavalle ihmiselle peloistasi.