Raskaaksi tuleminen
Olen itse 46 vuotta vanha. En tiedä, minkäikäinen poikaystävä. Luulisin, että hän on jo yli 40 vuotta.
Voinko minä tulla raskaaksi?
Vastaus
Hei
Jos ette käytä yhdynnässä ehkäisyä, voit tulla raskaaksi.
Jos et halua tulla raskaaksi, pitää käyttää ehkäisyä.
Kondomi suojaa raskaudelta ja seksitaudeilta.
Naiset voivat hankkia lääkäriltä myös hormonivalmisteita, jotka estävät raskauden. Näitä ovat esimerkiksi ehkäisypillerit, ehkäisylaastari ja ehkäisykapseli.
Voit kysyä ehkäisystä lisää terveyskeskuksesta.