Saksan reissu

Moi Kerttu

Mä lähden kohta käymään Saksassa, kun mulla asuu siellä sukulaisia isän puolelta. Mun pikkuserkkuja asuu siellä ja mun äidin täti asuu siellä. Tarkemmin sanottuna Münchenissä. Siitä tulee kiva reissu.

Vastaus

Hei

Onpa mukava kuulla!

Haluaisitko kertoa reissustasi Blogataan yhdessä -blogissa?

Blogataan yhdessä on kaikkien yhteinen blogi. Voit kirjoittaa blogiin sinulle tärkeistä asioista, kuten matkoista.

Voit lähettää kirjoituksen sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi. Voit lähettää kirjoituksen myös minulle. Kirjoita silloin kysymyslomakkeen otsikkoon Blogataan yhdessä.

Pääset Blogataan yhdessä -blogiin tästä linkistä