Olet tässä:
 

Sattuuko rokotus?

Minulle annetaan rokotus ja minä pelkään, että se sattuu? Ei se pistos minua pelota, vaan se, kun se aine ruiskutetaan lihakseen tai että käsi on rokotuksen jälkeen kipeä.

Vastaus

Hei

Minullekin annettiin juuri rokotus. Minuakin jännitti etukäteen.

Hoitaja neuvoi minua pitämään käden mahdollisimman rentona. Silloin pistäminen ei satu.

Minua rokotus ei sattunut, vain nipisti hieman.

Minä en tuntenut lainkaan aineen ruiskuttamista. Vain sen nipistyksen.

Samana iltana rokotuskohta oli hieman arka, ei yhtään kipeä.

Voit kertoa hoitajalle, että sinua pelottaa.

Tsemppiä!